środa, 18 maja 2016

Cześć ponownie!


Wracam na bloga po prawie rocznej przerwie. Mam zamiar od nowa zająć się moją pasją, w nieco innym wymiarze i w nieco innej formie. Rok temu publikowałam raczej stylizacje, teraz bardziej chciałabym zająć się tematem kosmetyków, pielęgnacji, makijażu. Będziecie też mogli zobaczyć posty o moich ćwiczeniach, diecie, paznokciach. Postaram się też publikować posty typowo pisanie, czyli moje przemyślenia. Krótko mówiąc zobaczycie wszystko to, co otacza mnie w życiu.
W przeciągu tego roku bardzo dużo się zmieniło, zdałam maturę, wybieram się na studia i powoli planuje swoje dalsze, dorosłe życie. A co najważniejsze, przewartościowałam swoje priorytety i rzeczy, które stawiam na pierwszym miejscu. To chyba moment w moim życiu, w którym chciałabym zacząć się realizować w tym co lubię i zacząć traktować to trochę jak odskocznie od codzienności. 
Dlatego ponownie witam Was w moim małym kąciku, mam nadzieję, że zostaniecie częstymi gośćmi! :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz