środa, 18 maja 2016

MY DAILY ROUTINE

My daily routine.


Skoro zaczynam od początku, to pierwszy wpis będzie o codziennej pielęgnacji twarzy. Jak zapewne już wiecie, to podstawa do tego aby nasza twarz co dzień wyglądała na zdrową i wypoczętą, a przede wszystkim na zadbaną. Bez tego nie ma opcji, że stan naszej skóry będzie zadowalający. Sama jeszcze parę lat temu nie przywiązywałam do tego dużej wagi i popełniałam grzechy, których popełniać nie powinnam. Często zdarzało mi się nie zmywać resztek makijażu, nie używać peelingów czy kremów. Teraz każdy swój dzień zaczynam i kończę pielęgnacją, a co za tym idzie stan mojej cery bardzo się poprawił. Moim ulubionym zestawem kosmetyków są kosmetyki z Ziaji, jednak ostatnimi czasy szukam czegoś nowego, naturalnego.




Bardzo często do dokładnego oczyszczenia twarzy używam urządzenia z firmy Rival, które kupiłam w Rossmannie za ok 50 zł. Ma ono dwa rodzaje nakładek, białe- z lżejszym, miększym włosiem i niebieskie- z twardszym. Fajnie usuwa makijaż i pozostałości po nim, a co najważniejsze nie podrażnia skóry.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz